مدودف: اساس امنیت آمریکا بر پول و خون استوار است
مدودف: اساس امنیت آمریکا بر پول و خون استوار است
دوشنبه 29 آبان 1402 - 09:15:26

رئیس‌جمهوری سابق روسیه گفته است که جدیدترین مطلب رئیس‌جمهوری آمریکا برای واشنگتن‌پست بار دیگر بر ماهیت دکترین امنیتی واشنگتن که تأمین منافع آمریکا به بهای هزینه‌ دادن دیگران است، تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر پیشین روسیه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: ظاهرا ایالات متحده با ریختن پول به صنعت نظامی خود و آغاز جنگ در سایر قاره‌ها خود را ایمن‌تر می‌کند! این اساس و جوهر دکترین امنیتی آمریکاست.

بایدن در مقاله خود که روز شنبه منتشر شد، گفت: «به همین دلیل است که تعهد امروز ما به اوکراین، سرمایه‌گذاری در امنیت خودمان است.»

مدودف که اکنون به عنوان معاون شورای امنیت روسیه فعالیت می‌کند، در پاسخ به این موضوع گفت که ایالات متحده اساسا «پول» و «خون» را با هم به عنوان یک «سرمایه‌گذاری خوب» در نظر می‌گیرد. او افزود: «چقدر آمریکایی! هیچ نظری ندارم.»

این رهبر سابق روسیه در واکنش به مقاله‌ای که در آن بایدن بار دیگر بر حمایت آمریکا از اوکراین و رژیم صهیونیستی تایید کرد، گفت: «بقیه، مطمئناً اهمیتی ندارند.» رهبر ایالات متحده همچنین در این مقاله استدلال کرد که نباید به روسیه و نیروهای حماس مستقر در غزه اجازه داد که راه خود را ادامه دهند.

بایدن نوشت: «از تراژدی و تحولات بزرگ، پیشرفت عظیمی ممکن است حاصل شود.» او مدعی شد که ایالات متحده «ملت ضروری» با «وظیفه رهبری» است.

در مورد اوکراین، رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین اعتراف کرد که این درگیری «مستقیماً آمریکا را به داخل می‌کشاند.» واشنگتن از زمانی که درگیری‌های مسلحانه با مسکو در فوریه 2022 آغاز شد، آشکارا از کی‌یف حمایت کرده است. ایالات متحده به همراه متحدانش در اروپا و جاهای دیگر به اوکراین تجهیزات نظامی به ارزش میلیاردها دلار ارائه کرده است.

انتهای پیام


http://dezfoolnews.ir/fa/News/114970/مدودف-اساس-امنیت-آمریکا-بر-پول-و-خون-استوار-است
بستن   چاپ