جلسه کانون مربیان ایران برگزار شد
چهارشنبه 15 آذر 1402 - 10:19:48
گزارشی از جلسه کانون مربیان ایران به روایت پیمان چینی ساز 
تغییرات در اساس نامه بعد از سال ها انجام شد 

جلسه کانون مربیان ایران روز گذشته 14 آذرماه برگزار شد، این جلسه که با حضور اعضای کانون مربیان برگزار شد، دکتر حسن زاده رئیس سابق کمیته انظباطی و اخلاق نیز حضور داشتند، او که یکی از حقوقدانان قوه قضاییه می‌باشد و دارای تجارب بالایی در مباحث حقوقی ورزش است، کمک بسیاری به نگارش اساسنامه کانون مربیان انجام داد.
اساسنامه کانون مربیان که ایرادات بسیاری داشت با نظر تمام اعضای کانون و همفکری آنها تغییراتی در بند ها و ماده‌‌های آن انجام شد. این اساسنامه باید مورد تایید وزارت کشور هم قرار بگیرد، بر همین اساس یک نسخه از اساسنامه برای این وزارت کشور نیز ارسال گردید.
این تغییرات بعد از سال ها انجام شد تا این کانون بتواند مجوز های لازم  را برای فعالیت خود در سطح کشور کسب کند.
در انتها این اساسنامه به تصویب هیئت مدیره نیز درآمد و به وزارت کشور  ابلاغ شد.
کانون مربیان نماینده تمام مربیان کشور خواهد بود و هدف این کانون آموزش و ایجاد بستر مناسب آموزشی برای مربیان کشور، خدمات رفاهی کامل برای مربیان، بها دادن به مربی های پایه،  بر طرف کردن نیاز هایی که مربیان در سطوح مختلف دارند و عضویت در مجمع انتخابات ریاست آینده فوتبال و حضور حداکثری در مجمع انتخابات آینده از اهداف این کانون است 
رئیس کانون مربیان مجید جلالی، دکتر حسن زاده، دکتر احمد خداداد،حسین فرکی، حسین آبانگاه، هادی طباطبایی، آقای رمضانی موسس کانون،علیرضا پورمند، جواد مقدمی، ناصر فریاد شیران و خانم حسن زاده  در این جلسه حضور داشتند.

گزارش از پیمان چینی ساز 


http://dezfoolnews.ir/fa/News/115258/جلسه-کانون-مربیان-ایران-برگزار-شد
بستن   چاپ