خطاطی و کتابت نام مبارک امام علی علیه السلام در دزفول برگزار شد
خطاطی و کتابت نام مبارک امام علی علیه السلام در دزفول برگزار شد
دوشنبه 27 تير 1401 - 21:22:22
صبح ملت نیوز
خطاطی و کتابت نام مبارک امام علی علیه السلام در دزفول برگزار شد 


 گردهمایی هنرمندان انجمن خوشنویسان دزفول برای خطاطی و کتابت نام مبارک امام "علی" علیه السلام به مناسبت عید غدیر خم امروز 27 تیرماه 1401 ساعت 18 و 30 دقیقه در بقعه شاه رکن الدین با حضور سیدباقر موسوی فخر نایب رییس شورای اسلامی شهر دزفول وجمعی از مسولین و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز سید محمد حجاز رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان دزفول گفتگوی اختصاصی پیرامون این گردهمایی به خبرنگار ما گفت:  جمع کثیری از هنرمندان خوشنویس که تقریبا 90 نفر می باشند در این جا جمع شده اند .
در این روز مبارک و میمون عید سعید غدیر در این مکان نورانی بتوانند نام مبارکه مولایمان  امام "علی "علیه السلام را به صورت چند گونه خط ثلث،  نسخ ، شکسته ، نستعلیق به نگارش درآورند.

سید محمد حجاز در مورد هدف از این برنامه اظهار داشت:  هدف از این کار برگزاری ورکشاپ و جمع شدن هنرمندان این رشته می باشد.

در این گردهمایی حضور پرچم گنبد امام حسین علیه السلام رنگی دیگر به این مراسم بخشید .

در ادامه سید محمد حجاز در مورد فعالیت یکی از اعضای این انجمن گفت :  جناب استاد سید عزیزالله آذرنگ در حوزه مفاهیم قرآن و نوشتن کتاب قرآن کریم که به خط عثمان طاها می باشد و اهدای آن به بارگاه حرم امام حسین علیه السلام باعث شد که این پرچم را به ایشان اهدا کنند.

وی در پایان افزود: انجمن خوشنویسان شهرستان دزفول پذیرای همه علاقه مندان به خوشنویسی می باشد و می تواند از خوش خط های این شهر باشد . 

خبرنگار : سمیه مقدمی نیا 

با هم گوشه هایی از این گردهمایی زیبا و معنوی را در قالب عکس ببینیم






http://dezfoolnews.ir/fa/News/98157/خطاطی-و-کتابت-نام-مبارک-امام-علی-علیه-السلام-در-دزفول-برگزار-شد
بستن   چاپ