سه شنبه پنجم بهمن 1395
  • 17 دی 1395 ساعت : 20:58
  • دسته‌بندی: فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 5017
  • تعداد بازدید: 29

عرضه 300 پوشیدنی هوشمند توسط فسیل در سال٢٠١٧


به گفته مسئولان کمپاني فسيل در کنفرانس خبري که امروز در CES 2017 برگزار شد؛ فسيل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ بيش از ۳۰۰ گجت پوشيدني به بازار عرضه کند.
عرضه 300 پوشیدنی هوشمند توسط فسیل در سال٢٠١٧

 به گفته مسئولان کمپاني فسيل در کنفرانس خبري که امروز در CES 2017 برگزار شد؛ فسيل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ بيش از ۳۰۰ گجت پوشيدني به بازار عرضه کند.

کاملا مشخص است که فسيل به دنبال يافتن سهم بيشتري از بازار گجت‌هاي پوشيدني بوده و در سال ۲۰۱۶ نيز قدم‌هاي زيادي براي رسيدن به اين هدف برداشته است. اين کمپاني سال گذشته ميلادي توانست ۱۴۰ پوشيدني هوشمند که البته از برندهاي مختلف تشکيل مي‌شوند، روانه بازار کند. از جمله برندهاي تحت اختيار فسيل مي‌توان به ميس‌فيت، ديزل، Emporio Armani ،Skagen ،Michael Kors و Armani Exchange اشاره کرد که در نمايشگاه CES 2017 نيز شاهد معرفي محصولاتي از اين برندها بوديم.

در کنفرانس خبري کمپاني فسيل که امروز در CES 2017 برگزار شد، مسئولان اين کمپاني گفتند فسيل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ بيش از ۳۰۰ دستگاه پوشيدني عرضه کند که شامل ردياب‌هاي تندرستي، ساعت هوشمند و محصولات ديگر مي‌شوند. همچنين به اين موضوع اشاره شد که کمپاني قصد دارد به طراحي محصولات اهميت بسياري بدهد تا علاقه‌مندان به جواهرآلات و مد نسبت به خريد پوشيدني‌هاي هوشمند کمپاني فسيل تمايل نشان دهند.

يکي از مسئولان کمپاني فسيل در کنفرانس خبري به اين موضوع اشاره کرد که کاربران علاقه دارند از محصولي استفاده کنند که نه‌تنها مدرن و به‌روز باشد بلکه از طراحي شيک و زيبا نيز بهره ببرد. البته اين گفته کاملا منطقي و صحيح است، زيرا طراحي هميشه از مواردي است که حتي منتقدان نيز به آن اهميت مي‌دهند.

فسيل با محصولاتي که هم‌اکنون عرضه کرده است به ما نشان داده که مي‌تواند دستگاه‌هاي پوشيدني زيبا و قدرتمند توليد و عرضه کند؛ بنابراين مي‌توان انتظار داشت که با عرضه محصولات بيشتر، اين کمپاني در سال ۲۰۱۷ شاهد رشد سهم فسيل در بازار گجت‌هاي پوشيدني باشيم.

منبع:زومیت




درباره نویسنده

نظرات

  • منتشر شده ‌: 0
  • در انتظار تایید: 0

نظر خود را اینجا وارد نمایید

آدرس رایانامه شما منتشر نمی شود